Ey Meraklı Okuyucu,

HOŞGELDİN

4 Ocak 2011 Salı

Yeni yıl ve doğum günü dilekleri


Sevgili arkadaşlarımdan gelen bazı doğumgünü mesajlarını paylaşmak istiyorum, geldikçe yenilerini ekleyeceğim:

İzmirden G: Bu sene detaylı vericem senin için dileğimi bugüne kadar genel enerji gönderdim evrene olmadı nokta atışı yapalım bari...
Normal, gerçek, karşılıklı J olmasının yanı sıra seni ilk görüşte çarpacak kadar yakışıklı, konuştuğunda günlerce onu dinlemek isteyeceğin kadar dolu, tatlı sözlü, eğlenceli, gezmeği seven, sana güzel çocuklar verecek , laf açılmışken yaz okulu olan yada tandığı olan :)))))), sana mutlu olacağın hayatı yaşatacak kadar zengin, arkadaşlarını seven J, aha işte bu diyeceğin birlikte yaşlanmak isteyeceğin , gözü senden başkasını görmeyen hayatı nı sana tamamen adayabilecek bir sevgili, nişanlı, ve sene sonuna dek kocan hatta belki çocuğunun babası olacak adamı diliyorum...
Yorumum: Amin!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu dileğin üstüne dilek tasarlayamıyorum :) Benim de yorumum Amin!