Ey Meraklı Okuyucu,

HOŞGELDİN

13 Ocak 2010 Çarşamba

YOLCULUK part2

Önce bembeyazdı pencereden dışarısı, tıpkı belgesellerdeki kutup resimleri gibi. Bulutlar ve gökyüzü karışmıştı. Londra’nın merkezine yaklaştıkça siyah çizgiler belirmeye başladı manzarada. Görüntüler giderek siyah beyaz bir fotoğrafa benzedi. Şiddetle gördüğüm şeyin bir resmini çekmek istedim. Londra’nın tanıdık manzarası içimi heyecanla titretti. Her şey çok güzel olacak!

İndikten sonra hiç sorun yasamadan kapılardan geçtim. Her nedense tekrar arama yapılacağını, parmak izi falan alınacağını düşünüyordum. Yalnızca okula kayıt kâğıdımı görmek istedi görevli. Bagajlarımı almam da çok çabuk oldu. Her şey yolunda gidiyordu, metroya binene kadar. Binmesi iki ayrı valizle ayrı dertti ama inmesi daha da sorun oldu. 28+12+8 kg bagajla iki kat merdiven çıkmam gerekti. Daha merdivene kadar bile gidemeden laptop çantamın sapı kırıldı ve çanta yere düştü! Diğer ikisini bir elinde laptopu tutarken idare edemedim. Hintli bir kız bana acıda da merdivenlerden çıkarmama yardım etti. Sonra yeryüzüne çıkınca taksi bulmaya çalıştım ama bunun beyhude bir uğraş olduğunu anlamam uzun sürmedi. İlla ki taksi bürosuna gitmek gerekiyormuş taksi çağırmak için. Sokakta broşür dağıtan Hintli bir genç halime acıdı ve taksi bürosuna kadar bir valizi sürükledi. Zaten bu ülkenin adini Indiland yapmalılar. Etrafta beyaz İngiliz yok zira. Bir zamanlar Hindistan İngiltere’nin sömürgesiymiş ama şimdi durum kesinlikle tersine dönmüş gibi gözüküyor.
Zar zor bulduğum taksinin zenci şoförü beni Fransız sandı, aksanım yüzündenmiş. Fransızların İngilizceyi ne kadar iğrenç konuştuklarını bildiğim için bunu bir hakaret kabul ettim ama sesimi yorgunluktan çıkaramadım. Güzel kızların valizleri hep ağır olur diyerek sözlerini sürdürdü. Taksicilerin 4 kelimeden oluşan adresle seni kapının önüne getirebilmesi çok hayret verici bir durum. Bu başarılarından dolayı takdiri hak ediyorlar. Ev sahibim kapıyı açıp beni karşıladı. İyi birine benziyor, en ağır bavulu o yukarı çıkardı.
PS: Evim Arsenal stadyumunun hemen yanında. Futbol fanlarına duyurulur.
Yarın okulda ilk gün

Hiç yorum yok: